fel?

Det känns som om jag begår ett brott när jag ler. Jag är så glad igentligen. För hur alt har blivit, hur långt jag har kommit. Men ändå kommer ångesten krypande så jag bara ryser. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag saknar min bästis<3333

Idag var i alla fall första dagen på praktiken och det gick mycket bra. Jag fick värsta chocken när putte kommer in där, han är konstig och stirrar och ställer konstiga frågor :S bajskorv! Men dom var mycket trevliga fats nu har jag spy ont i benen och fötterna efter att ha sprungit upp och ner i trappor så jag tog en liten power nap när jag kom hem. Sen kom sanna och company förbi på middag vilket var mycket trevligt. Senare gick jag ut för att möta Sofia en stund. Det var länge sen. Kommer aldrig glömma dig, eller våran vänskap och alla fina minnen. Dom finns alltid kvar<3

Nu väntar jag på bästisen som ska komma hit :)

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0