Lördag

Idag har varit en full späckad dag. Mötte min mor i handen och gick till frisören. Mitt hår var typ jätte slitet men nu är det fint och sophia tjatar på mig att jag ska skriva med stor bokstav!!! Efter jag hade klippt mig vandrade jag och mamma runt lite i handen och kollade på lite kläder. Det va typ massa rea och jag ba wooooo! hittade en fin typ klänning? för 99 kr. Inte dumt alls. Sen kom mormor och morfar och ville fika vilket man inte säger nej till för när man fikar med dom säger det alltid CASHING i plånboken! 100 kronor rikare blev jag och då sprang jag direkt och köpte en mössa som jag numera älskar! min nya pojkvän typ plus att jag fick mormors köttbullar som hon gav bara till mig ^^ älska mormor! Sen¨åkte jag med mamma hem och har bara kollat på tv och lite senare joinade sophia också. Vid 9 åkte vi hem och jag och sophia hade våran egen lilla fest vid busshållsplatsen ;) Hon ville se min klänning och då var jag tvungen att byta om, jag kallar det i alla fall byta om men andra hade kanske kallat det för stipp. Så när jag ändå var igång gav jag sophia en lapdance så snäll som jag är. Sophia får ju aldrig sin av marcus, TASKDASKEN SOM DISSA OSS! så då var jag snäll och erbjöd mig fast sophia blev lite chockad hehe. Nu ska vi se batman, för det är skoj.

Puss och hej
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0