rik

Började städa kl 11 i dag och blev precis klar. Puuuh! Har städat HELA lägenheten själv, stor utmaning. Men jag är fett stolt att jag klarade det trots min skada. Jag skulle skura mikron ren och tog ut glas skivan som hade gått i två delar. Då kutta jag upp hela mitt finger så diskbänken var full av blod... Jag är nog emo. Men jag hittade ett plåster i en låda som också hindrar infektion ^^ haha och med lite tröst från bästusen så blev allt bra. Men det skumma är att våran mikro är vit, hmm... Asså jag trodde i alla dessa 16 år som denna mikro levt att den var gul, men det måste bara varit smuts då. Nu är den skinande vit. Lite Cillit bang och smutsen är väck. HAHA jag måste verkligen sluta titta på tv :P Nu är jag trött efter allt städande. Men mitt rum är inte helt klart. Har massa smuts tvätt över hela golvet som jag rensat, ska tvättas och sen är heöa huset skinande rent. Ja alla skulle nog tycka jag är knäpp som städar hela lägenheten all by myself men jag blir 500 kr rikare. 500 kr rakt ner i fickan. Så vad gör man inte då? när man har nikotin som måste införskaffas :)

//Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0